Medarbetare till Naturkompaniets Kundservice

Stockholm
Ansök senast 2019-08-25

Ort: Stockholm| Omfattning: 100%| Start: 1/9 eller enligt ö.k.| Sista ansökningsdag: 2019-08-25


Varför vi finns och hur vi jobbar

Hela grunden till vår existens bygger på vår passion för friluftsliv. Vi vill göra vardagen till ett äventyr oavsett om det handlar om att plocka svamp runt husknuten eller att bestiga berg i Himalaya. Vår strategi går ut på att arbeta som en platt organisation där alla kan prata med alla och vi når våra mål tillsammans. Som företag ska vi alltid gå vår egen väg, vara tydligt kostnadsmedvetna och vår miljöprofil ska vara glasklar.

Om vår Kundservice

Vi är ett sammansvetsat gäng som hjälper och peppar varandra, vi har stort fokus och jobbar målinriktat för att varje kund ska få en så bra upplevelse som möjligt. Varje dag är ett nytt äventyr, ofta är vi spindeln i nätet då vi har mycket dialog med både kollegor och leverantörer. Vi gillar verkligen kontakten vi får ha med våra kunder, få vara inspiratörer och problemlösare!

Din roll

Som en del av Naturkompaniets kundservice representerar du företaget och är den som sprider vår filosofi till våra besökare. Du kommer jobba lika mycket med produktfrågor som i våra datasystem, bland annat Microsoft Dynamics AX2012. Du är självgående, lyhörd, ordningsam och drivs framåt av att kunna ge våra kunder en utmärkt service och samtidigt se möjligheter till förbättringar i arbetet.

Om den vi söker

För att trivas hos oss tror vi att:

  • Natur och friluftsliv ligger dig varmt om hjärtat och du har en bra kunskap i vårt produktsortiment.
  • Du brinner för kundservice och customer care, ingen fråga är för liten eller för stor.
  • Du är lyhörd och noggrann i ditt jobb, vilket ger dig möjlighet att vara flexibel och kreativ när det behövs.
  • Du är engagerad i ditt jobb och trivs med att ta ansvar.
  • Du trivs i en utåtriktad roll och uppskattar en varierande vardag med många och olika arbetsuppgifter.

Vi tror även att du:

  • Har tidigare erfarenhet från kundservice eller annat serviceyrke.
  • Har eget intresse i våra produkter samt natur och friluftsliv.
  • Är van att jobba i affärssystem, gärna Microsoft Dynamics AX2012.
  • Är en van kommunikatör och kan förmedla information på ett intressant och engagerat sätt.

Din personliga lämplighet värdesätts högt i rekryteringsprocessen.

Ytterligare information:

Tjänsten är en 100% tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning och i den ingår arbete på lördagar ungefär var femte vecka samt kvällsjobb en dag i veckan.

Ansökan

Vi granskar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag

Kontaktperson

Anna-Karin Högberg

anna-karin.hogberg@naturkompaniet.se

Tack för din ansökan! Ansökan misslyckades, vänligen försök igen Ansök snabbt och enkelt

Medarbetare till Naturkompaniets Kundservice
Var god ange ditt förnamn.
Var god ange ditt efternamn.
Var god ange en giltig e-post.
Var god ange ditt födelsedatum i formen ÅÅÅÅ-MM-DD t.ex. 1983-04-27.
Släpp din bild här eller klicka
Var god ange ett svar.
010
Var god ange ett svar.
Släpp dina dokument här eller klicka
Var god bifoga minst ett (max fem) dokument (ex CV, brev, betyg)
    Filerna får inte överstiga 10 MB
    Skicka dokumenten i PDF- eller Word-format.
    Vänligen bekräfta att du läst vår policy.

     

    5 %